4/11/2010

bästa helgen

den här helgen mina vänner, har vart den bästa på länge.
fredag och lördag har jag tillbringat med dom vackraste som finns.
Ifredags kom Maria, Pria,Lisette och Bana hit, drack massa gott och drig sedan ner på stan, där det vart galet.
Igår käkade ja Micke och Maria tacos, för att sedan åka ner på stan och möta upp Lisette.
Båda kvällarna var riktigt roliga och jag är så lycklig för jag har så underbart fina vänner.
sen att komma hem till världens finaste kille gör ju inte saken sämre direkt, det pirrar i mig.

Jag mår redan bättre, ny lägenhet och nya möjligheter.. vi får hoppas att alla val jag gör blir rätt val.. men i slutändan blir det nog bra :)

TACK älskade älskade ni, mina fina fina fina vänner <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Bästa helgen på evigheter, men de blir väl så när man har turen att hänga me Therese "Eliten" Granström ;)Ni e så go alla brudar, Pria, Lisette, Bana och söt Tette Nu blir det lugna gatan ett tag men va inte oroliga I´ll be back

    SvaraRadera
  2. sv ; Tack för den fina kommentaren! Vad glad jag blir! :)

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?