5/02/2010

dags att skriva lite kanske..

sen vad jag ska skriva är ju en annan femma..

vi är inne i majmånad och jag längtar som alla andra efter sommaren..men det står väl inte på förns den kommer :)

som dom flesta säkert vet har jag slutat på jobbet och det känns bra, jag kommer garanterat sakna min fina flickor där men vi kommer ju ses iaf :) jag mååste tänka på mig själv, och just nu känns allting bra. Och tack till Sara och Linda för era gulliga gåvor, ni är ju för söööta som tänker på mig.

Vi närmare oss flytten med stormsteg, och jag kan inte läängta mer.. köper massa fint och bara packa ner i lådor, längtar tills vi får sätta upp allt de fina i nya lyan :)
Micke jobbar natt så denna vecka får jag husera själv i sängen med det ska väl fungera det med, :) Får se om dom hör av sig om nån praktikplats eller sommarjobb denna vecka då, men just nu ska jag ledig och ta vara på mig själv, en vecka till orkar jag väl sen vill man jobba igen. haha!

Ne nu mina damer och herrar nu har jag skrivit nån rad iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?