5/09/2010

Vänskap

ligger i soffan omringad av massa ljus i min morgonrock, bruce sprutar ur högtalarna och jag är lycklig.

Jag har världens finaste vänner, ni ställer alltid upp vad det än är, och när jag ger, ger ni tillbaka tusen ggr mer, ni är fantastiska.
Tack för en toppen helg mina underbara och fina damer. <3<3<3

Veckan består av det vet jag inte :) ska iaf till ams imorgon och sedan valbo, och skulle även behöva ringa lite viktiga samtal. fredag ska jag ta mig en tur till arlanda tänkte jag, och lika så fredagen efter det, vad gör man inte för sina vänner :) inte ett dugg avundsjuka på er. inte alls. sen kommer ni hem och då har vi en riktig fest att se fram emot, backinthedays, guuud va ja längtar..

så lycklig och sommaren är på väg, det pirrar.

Behöver jag säga att min pojkvän nog är det finaste 2 människor någonsin skapat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?